luni, 3 martie 2014

Limba spaniola, traducator specializat spaniola

Colega noastra din echipa Translatio Ro Traduceri sustine urmatoarele informatii despre aceasta limba latina.
Limba spaniola este pentru mine ca o a doua limbă maternă. Procesul de învățare pentru a pune bazele acesteia a durat 4 ani de studiu în cadrul liceului bilingv pe care l-am urmat. Ulterior, am mai studiat 4 ani în perioada facultății, după care m-am angajat direct la o firmă de traduceri spaniola. Așadar cu cei 8 ani de studiu, am reușit să mă integrez într-o echipă de profesioniști nativi, unde cu dicționarele în mână am început să mă formez ca și traducător. În decursul unui an am reușit să îmi obțin certificatul de traducător în domeniul științelor juridice și apoi mi-a fost eliberată diploma de traducător autorizat de către Ministerul Justiției. Am continuat să traduc acte de orice tip pentru firma traduceri spaniola menționată mai sus (domenii precum: juridic, contabil, comercial, financiar, tehnic) în care experiența s-a îmbogățit pe măsură. Asfel că limba spaniolă este partenerul meu de încredere în toate activitățile pe care le întreprind. Este o limbă relativ ușoară, după părerea mea cea mai ușoară alături de verișoara ei, limba italiană, se poate învăța cu foarte multă plăcere, iar dacă ești vorbăreț din fire, această limbă ți se va potrivi ca o mănușă întrucât spaniolii sunt foarte vorbăreți și dispuși să-ți ofere un întreg șir de explicații și informații pentru orice problemă despre care ar fi vorba sau să înțelegi o temă pe care posibil să nu o poți descifra.
Experienta mea în traduceri se concentrează în special pe domenii precum: traduceri de acte tip, juridic, comercial, financiar, tehnic, medical, etc. Mă adaptez oricărui domeniu, atât timp cât intri în contact cu limba și dorința ta este aceea de a te perfecționa pe zi ce trece.  Cat despre interpretariat spaniola, s-a solicitat la: Notariate, birouri de avocatură, birouri de executori judecătorești, tribunale, poliție, bănci, firme de asigurări, firme de construcții, instituții publice de stat, firme spaniole din Spania (prin videoconferință) etc.

Prin urmare, ¡A aprender español! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu